Bezdrôtový cyklocomputer Sigma BC 7.16 ATS

Kód: 4429
Neohodnotené
Značka: Sigma
sigma bc 7 16 ats
Loading...
DO TÝŽDŇA
Môžeme doručiť do:
16.4.2025
Záruka: 2 roky

Sigma BC 7.16 ATS bezdrôtový cyklopočítač odolný voči dažďu

Detailné informácie

Bezdrôtový cyklocomputer Sigma BC 7.16 ATS

Neohodnotené
Značka: Sigma
€32,25 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Okrem základných cyklistických funkcií tento bezdrôtový počítač zobrazuje aj celkový čas jazdy a priemernú rýchlosť. Má veľký displej v športovom dizajne a je skvelým nástrojom pre každého cyklistu. Funkcie bicykla Aktuálna rýchlosť Priemerná rýchlosť Denná trasa Celkový počet kilometrov Čas jazdy Celkový čas jazdy Hodiny Funkcie Analógový kódovaný rádiový prenos do vzdialenosti 70 cm Výber jazyka: DE-EN-FR-IT-ES-NL-PL Veľkosť kolesa nastaviteľná podľa veľkosti pneumatiky Dátová komunikácia prostredníctvom dokovacej stanice Topline 2016 Nastaviteľný servisný interval (u predajcu) Automatický štart/stop Vodotesnosť podľa IPX8 Preddefinovaná veľkosť kolies (- nastavenie veľkosti kolies je opäť veľmi jednoduché (pre veľkosti kolies od 16" do 29"). Veľkosť možno jednoducho nastaviť pomocou preddefinovaných rozmerov kolies. Samozrejme, pre vyššiu presnosť merania je možné veľkosť kolesa zadať aj ručne v milimetroch. Celkové hodnoty sú skryté Počas jazdy sú funkcie "celkový počet kilometrov" a "celkový čas jazdy" skryté. Tým sa znižuje počet stlačení tlačidiel pri hľadaní funkcie počas jazdy. Po zastavení sa tieto celkové hodnoty opäť objavia. Potrebujete si oddýchnuť? Prevodový systém ATS zabezpečí, že ak počas jazdy zastavíte a odpočívate až dve hodiny, počítač vás pri ďalšej jazde automaticky prebudí bez stlačenia tlačidla, stačí pohnúť volantom a pokračovať v jazde. Keď sa na displeji zobrazí ikona "antény", znamená to, že funkcia automatického budenia je aktívna. Ak sa anténa už nezobrazuje (stáli ste viac ako 2 hodiny), počítač sa automaticky vypne, aby sa šetrila energia batérie. Štatistiky cvičenia až do 100 hodín Okrem celkových hodnôt ukladá štatistiky tréningov za posledných 100 hodín. Celkový čas behu Okrem celkovej vzdialenosti môžete na displeji vidieť aj celkový čas jazdy. Servisný interval - funkcia pripomenutia Vďaka funkcii servisného intervalu sa na displeji zobrazí pripomienka, aby ste po určitom počte kilometrov nechali bicykel skontrolovať. Servisný interval môže nastaviť predajca - požadovaný počet kilometrov nastavte pomocou poľa Sigma Fast Setting. Prístroj sa dodáva s vypnutou funkciou "servisný interval". Veľký displej v malom balení Elegantný, vertikálne orientovaný, s možnosťou umiestnenia na riadidlá alebo predstavec. Veľký displej zobrazuje údaje veľkými číslami a písmenami pre čo najlepšiu čitateľnosť. Rozmery: výška x šírka x hĺbka: 50 mm x 38,5 mm x 10,2 mm Displej: výška x šírka: 27 mm x 35 mm ATS (analógový prenosový systém) ATS je analógový kódovaný bezdrôtový prenosový systém vyvinutý spoločnosťou Sigma. Pri každom otočení volantu vyšle bezdrôtový vysielač ATS signál do prijímača integrovaného v počítači. Inštalácia bez použitia náradia Kompletná montáž počítača bez použitia náradia. Vyhodnotenie údajov Dokovacia stanica a softvér (nie sú súčasťou dodávky), umožňuje ukladať údaje na prezeranie a analýzu na počítači PC alebo Mac. Vodotesnosť BC 7.16 ATS je vodotesný podľa normy IPX8. Takže váš výlet v daždi nebude problém. Kliknite na magnet Magnet je vybavený "klikacím" mechanizmom. Inštalácia je jednoduchšia ako kedykoľvek predtým. Inštalácia a demontáž bez použitia náradia. Obsah balenia Počítač BC 7.16 ATS Vysielač ATS Držiak počítača Napájanie magnetom Inštalačný materiál

Dodatočné parametre

Kategória: Príslušenstvo
Kód produktu:4429
Hmotnosť: 0.1 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59