Burley D'Lite single - polstrovaný kočík

Kód: 939306
Neohodnotené
Značka: Burley
ZADARMOZADARMO €816,08 –14 %
4068 burley d lite single odpruzeny detsky vozik
Loading...
Akcia Tip
SKLADOM (1 ks)
Môžeme doručiť do:
16.4.2025

Jednomiestny odpružený kočík pre bicykel alebo elektrobicykel

Detailné informácie

Burley D'Lite single - polstrovaný kočík

Neohodnotené
Značka: Burley
€816,08 –14 % €700,23 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Vozík pre bábätká Ťažko by ste našli bezpečnejší a ľahší odpružený cyklistický vozík pre deti na cestách Cyklistický vozík Burley D'Lite ponúka všetko, čo rodičia a deti potrebujú - maximálne bezpečnú konštrukciu, pasívne odpružené sedadlo s priestorom na prilbu, obrovský vnútorný priestor, veľké okná, slnečnú clonu a hmotnosť, ktorá poteší každého, kto nechce so sebou ťahať ťažký vozík pripomínajúci chladničku. Samozrejmosťou sú ľahko odnímateľné kolesá alebo možnosť pripojenia kočíka či bežeckej súpravy. Jednoducho všetko, čo dynamická mladá rodina od športového kočíka očakáva. Model D'Lite je výsledkom viac ako 30-ročných skúseností spoločnosti Burley s výrobou kočíkov. Tento model má špeciálne rozšírenie v oblasti ramien, vďaka čomu je najpriestrannejším kočíkom, aký môžete nájsť na našom trhu. Vďaka dostatku priestoru okolo sa vaše dieťa počas jazdy necíti príliš stiesnene, má priestor na hračky alebo vankúš a celkovo je spokojnejšie. Pri tom všetkom váži kočík Burley D'Lite len 12,5 kg, a to vrátane súpravy na bicykel Burley a nastaviteľného odpruženia. Nezabudlo sa ani na priestranný batožinový priestor, takže nebudete mať najmenší problém odviezť prakticky čokoľvek. Bezpečnostná výbava: Priestorovo úsporná konštrukcia navrhnutá s ohľadom na maximálnu bezpečnosť a integritu Sklopná rukoväť slúži ako dodatočná bezpečnostná výstuž počas jazdy Spĺňa požiadavky noriem TÜV, ASTM a prísnych interných testov Niekoľkonásobne prevyšuje normy ASTM Tónované okná s UV ochranou Päťbodové polstrované pásy Možnosť autosedačky pre batoľatá Tyč na vlajku, najobľúbenejšia časť kočíka pre deti Parkovacia brzda ovládaná nohou Jasné farby a veľké reflexné plochy Bočné kryty, ktoré zabraňujú zakliesneniu predmetov medzi vozík a kolesá Komfortné funkcie: Nastaviteľné odpruženie podľa hmotnosti dieťaťa Zelená kapotáž s vodotesnými zipsami Predĺženie ramien - najpriestrannejší kočík na trhu Polstrované sedadlo s popruhmi Ľahko nastaviteľný sklon sedadla - pohodlné pre deti počas spánku Priestor na prilbu v operadle - dieťa sa môže pohodlne oprieť aj s nasadenou prilbou Nastaviteľná slnečná clona Sieťka proti hmyzu, vodotesný priehľadný rolovací poťah Úložný priestor prístupný zo zadnej časti, niekoľko priehradiek na drobnosti vo vnútri Zloženie za minútu, bez náradia Jednoducho sa pripevní na bicykel Veľký zadný vetrací otvor na zips Na požiadanie (približne do týždňa) vám môžeme dodať aj súpravu kočíka s jedným alebo dvoma kolesami, bežeckú súpravu alebo lyžiarsku súpravu.

Dodatočné parametre

Kategória: Príslušenstvo
Kód produktu:939306
Hmotnosť: 10 kg
Počet detí: 1
Nosnosť: 34 kg
Hmotnosť: 12,5 kg
Vnútorná výška: 60,9 cm
Vnútorná šírka: 47 cm
Úložný priestor: 40 l
Veľkosť kolies: 20"
Výška rukoväte: 76 - 117 cm
Veľkosť (d x š x v): 84,5 x 69,9 x 97,2 cm
Rozmery v zloženom stave: 91,4 x 69,9 x 38,1 cm:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59