Kočík Burley D'Lite X s jedným odpružením

Kód: 938102
Neohodnotené
Značka: Burley
ZADARMOZADARMO €958,96 –7 %
burley dlite x single jednomistny odpruzeny detsky vozik
Loading...
Akcia Tip
Vypredané

Nový jednomiestny odpružený detský kočík pre bicykel alebo elektrobicykel od amerického výrobcu Burley s nastaviteľným odpružením a veľkoryso polstrovaným sedadlom pre dieťa

Detailné informácie

Kočík Burley D'Lite X s jedným odpružením

Neohodnotené
Značka: Burley
€958,96 –7 % €886,97 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Vozík pre najmenších Je ťažké nájsť bezpečnejší a ľahší odpružený vozík za bicykel pre deti Jednomiestna verzia D'Lite X, top model americkej značky Burley, ktorá vyrába detské vozíky od roku 1978. Tento luxusný multišportový kočík ponúka svojim pasažierom úroveň pohodlia, ktorú len ťažko nájdete v akomkoľvek inom kočíku. Sedadlo je ergonomicky polstrované, má opierku hlavy pre väčšie pohodlie a je odnímateľné na jednoduché čistenie. Opierka hlavy udržiava spiaceho jazdca v pohodlnej polohe. Dostatok priestoru poskytuje predĺženie v oblasti ramien. Odpruženie je samozrejme nastaviteľné. Ďalšími prvkami, ktoré výrazne zvyšujú pohodlie malých capartov, sú veľké tónované okná s UV ochranou, vnútorné vrecká na uloženie hračiek a občerstvenia alebo nastaviteľná slnečná clona. Rodičov poteší výškovo nastaviteľná rukoväť, ktorá sa pri jazde za bicyklom posúva dopredu a zvyšuje tak bezpečnosť detí. Alebo ho môžete použiť na prepravu kolobežky či dokonca detského bicykla. Podstatný je vodeodolný materiál s nepremokavými zipsami na prednej sľude a jednoduché ovládanie všetkých prvkov, ako je parkovacia brzda, montáž ďalších detských súprav alebo nastaviteľná rukoväť. Súčasťou kočíka je koliesko umiestnené na oji, ktoré doma nikdy nezabudnete a budete ho mať vždy po ruke. Prestavba vozíka na kočík je otázkou niekoľkých sekúnd. Vo vozíku nájdete aj bezpečnostnú vlajku a odnímateľnú podložku pod nohy, ktorá uľahčuje čistenie vozíka. Tento športový vozík sa dá rýchlo zložiť na jednoduché umiestnenie do kufra auta, kde zaberie len veľmi málo miesta. Nastaviteľné odpruženie pre plynulú jazdu za všetkých podmienok Balenie obsahuje súpravu vozíka Plne tónované bočné okná poskytujú ochranu pred UV žiarením a umožňujú panoramatický výhľad na okolie Vodotesný poťah a zipsy poskytujú dodatočnú ochranu vo vlhkých podmienkach Predná sľuda a zadné okno sa otvárajú pre maximálnu ventiláciu Bočné strany vozíka sú vypuklé pre väčší priestor pre ramená a pohodlie Reflexné prvky na bokoch vozíka zabezpečujú viditeľnosť zo všetkých uhlov Nastaviteľná slnečná clona spríjemňuje jazdu počas slnečných dní Sedadlo sa dá sklopiť, aby sa kočík zmenil na nákladný vozík Vozík má parkovaciu brzdu Pripravený na jazdu na bicykli: obsahuje adaptér na oceľové kolesá, ťažnú tyč a bezpečnostnú vlajku. navrhnutý a testovaný tak, aby spĺňal alebo prekračoval bezpečnostné normy ASTM F1975-09. Päťbodový systém pásov Celohliníkový rám na ochranu pred nárazmi Odpružené sedadlo v štýle hojdacej siete poskytuje pasívne odpruženie pre pohodlie dieťaťa Ochranné kryty kolies na ochranu pred nepredvídanými prekážkami Bočné zábrany tvoria štruktúrovanú bariéru medzi kolesami a dieťaťom Reflexné prvky na kolesách a kočíku Vozík sa skladá na plocho na jednoduché skladovanie a prepravu Vnútorné vrecká v batožinovom priestore a po stranách v oblasti, kde sa nachádza detská sedačka Priestranný zadný batožinový priestor

Dodatočné parametre

Kategória: Príslušenstvo
Kód produktu:938102
Hmotnosť: 10 kg
Počet detí: 1
Nosnosť: 34 kg
Hmotnosť: 12,7 kg
Vnútorná výška: 47 cm
Vnútorná šírka: 47 cm
Veľkosť kolies: 20"
Rozmery (d x š x v): 83,8 x 70 x 96,5 cm
Rozmery v zloženom stave: 91,4 x 70 x 38,1 cm:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59