Montague Navigator Trekingový skladací elektrický bicykel - Pendix 300

Kód: 96575
Neohodnotené
Značka: Montague
ZADARMOZADARMO
skladaci trekingove elektrokolo montague navigator pendix 300
Loading...
SKLADOM
Môžeme doručiť do:
17.4.2025
Záruka: 2 roky

Montague Navigator skladací e-bike s pohonom Pendix 300. Je to skladací trekingový bicykel založený na modeli Montague Navigator so špičkovým stredovým motorom Pendix.

Detailné informácie

Montague Navigator Trekingový skladací elektrický bicykel - Pendix 300

Neohodnotené
Značka: Montague
€2 883,41 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Montague Navigator Pendix 300 je všestranný skladací elektrobicykel so štandardným rozmerom plášťov 28 palcov a šírkou 35 mm. Vďaka 27 rýchlostiam a kotúčovým brzdám je doma na všetkých spevnených aj nespevnených cestách. Zabudovaný nosič, ktorý slúži ako nosič batožiny, a blatník a stojan na bicykel v zloženom stave spolu s nastaviteľnými riadidlami zaisťujú pohodlie pri cestovaní za každých okolností. Rám je k dispozícii v dvoch základných veľkostiach (stredná, veľká). Celková výška bicykla v rozloženom stave je 70 až 72 cm a váži 13,3 kg. V zloženom stave zaberá priestor 91x71x30 cm. Poskytuje pohodlie pri jazde za každého počasia a na rozbitých cestách. Kotúčové brzdy zaručujú vysoký brzdný výkon s okamžitou odozvou aj za mokra. Bicykel, ktorý sa dokonale prispôsobí vášmu životnému štýlu. Vďaka jednoduchému skladaniu vás môže sprevádzať kdekoľvek bez toho, aby ste sa vzdali pôžitku zo skutočnej jazdy. Má lepšie jazdné vlastnosti, ľahko a pohodlne sa ovláda. Zhrňme si vlastnosti tohto jedinečného bicykla v bodoch: 1. Je skladací - vďaka otočnej zadnej konštrukcii a jednoduchému odňatiu predného kolesa sa dá bicykel zložiť na rozmery 91 × 71 × 30 cm a zmestí sa do kufra bežného auta. Má priaznivú celkovú hmotnosť 2. Je to trekingový bicykel - má 27 prevodov, prehadzovačku 3x9, štandardnú veľkosť kolies 28" a "rozložený" rám plnej veľkosti ako bežný trekingový alebo crossový bicykel3. Je elektrický - stredový pohon Pendix 65 Nm so snímačom tlaku a pripojením bluetooth pre aplikáciu Pendix Bike PRO v smartfóne. Pohon nemeckej výroby úspešne konkuruje pohonom Bosch v spotrebiteľských porovnávacích testoch. Na ovládanie bicykla však nie je potrebná žiadna aplikácia. Napätie batérie a výkon motora sledujete a ovládate na "hrdle" batérie. Celkovo je ovládanie veľmi prirodzené a intuitívne. 4. Je elegantný - kombinácia bielej a tmavomodrej metalickej farby, tenké rúrky a netradične riešený rám. Bicykel je vhodný na všetky príležitosti, na kempovanie, karavaning, do mesta aj na bicyklovanie. tento výrobok si môžete vyskúšať a zakúpiť výhradne v našich predajniach Citybikes. v ponuke máme aj veľkosti rámu 48 a 53 cm. motory Pendix sú kompatibilné so všetkými skladacími bicyklami Montague a Tern radu D a C v našej ponuke.

Dodatočné parametre

Kategória: Skladacie elektrobicykle
Kód produktu:96575
Hmotnosť: 20 kg
Farba: modrá metalíza, biela
Rám: hliník série 6061
Vidlica: Plná Cro-Mo
Ráfiky: 28" zliatinové 32 otvorov dvojité
Pneumatiky: Kenda Khan 700 x 35c
Nosníky: Nerezová oceľ, 2 mm
Náboje: Formula, zliatina
Sedlo: Zena Comfort
Sedlovka: Alu, priemer 30 mm, dĺžka 300 mm
Predstavec riadidiel: Úhlovo nastaviteľný predstavec
Riadidlá: Kalloy, alu, priemer 31,8 mm, dĺžka 580 mm
Prehadzovačky: Shimano Sora
Prehadzovačka: Shimano Altus
Prevodovka: Pendix 42/32/22 Z
Počet prevodových stupňov: 27
Brzdy: Mechanické kotúčové brzdy
Korbový stred: Pendix, zapuzdrený, so snímačom tlaku a závesom motora
Výška rámu: 53 cm / 48 cm
Veľkosť v zloženom stave: 92x72x31 cm
Hmotnosť: 13,3 + 6,9 = 20,2 kg
Motor: Central Pendix 250W, 65 Nm
Batéria: Pendix 48V, 300Wh, Li-ION
Dojazd: 41 - 79 km v závislosti od vonkajších faktorov
Nabíjačka: 48V, 160W čas nabíjania 2 h
Ovládanie: 3 úrovne výkonu batérie alebo aplikácia Pendix Bike PRO (Android, iOS)
Dodatočná výbava: Nabíjací konektor USB, stojan, blatníky.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59