Premena na elektrický bicykel v prednom kolese 500W, batéria s kapacitou 15,6Ah, s 26" displejom

Kód: 14636/26
Neohodnotené
Značka: EVBIKE
ZADARMOZADARMO €774,65 –1 %
14636 5 prestavba na elektrokolo v prednim kole 500w 15 6ah kapacita brasnove baterie s dispejem 28 26
Loading...
Záruka: 2 roky

Elektrifikačná súprava pre bicykle s 500W predným motorom

Detailné informácie

Premena na elektrický bicykel v prednom kolese 500W, batéria s kapacitou 15,6Ah, s 26" displejom

Neohodnotené
Značka: EVBIKE
€774,65 –1 % €765,72 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Súprava na prestavbu bicykla na e-bike, 500W predný motor, ľahká 15,6Ah batéria Kompletná súprava na prestavbu bicykla na e-bike, ktorá nepotrebuje žiadne ďalšie príslušenstvo. Výkonný 500W predný elektromotor je zapletený do dvojitého ráfika a zosilnených 2,3 mm lúčov pre väčšiu pevnosť zosilnenia. Súprava má vylepšenú riadiacu jednotku, ktorá dokáže čítať údaje o rýchlosti a prejdenej vzdialenosti priamo z motora, takže súprava už neobsahuje snímač rýchlosti, čo uľahčuje a zjednodušuje montáž. Vďaka 48V batérii a vysokému krútiacemu momentu motora je možné jazdiť na bicykli aj s plynovým pedálom. Motor je bezúdržbový a jeho robustná konštrukcia umožňuje značné zaťaženie bez poškodenia motora. Ľahká rámová batéria EVBIKE s kapacitou 15,6 Ah (562 Wh) sa dodáva s látkovým vreckom, ktoré možno umiestniť do rámu, do batohu alebo v závislosti od vašich potrieb a možností použitia. Batéria obsahuje inteligentný ochranný modul BMS na vyváženie článkov, ich ochranu pred nedostatočným nabitím a prebitím. Batéria nemá pamäťový efekt a nepodporuje rekuperáciu. Samotná batéria je v plastovej škatuľke s konektorom na nabíjanie a vybíjanie. Pri používaní batérie dbajte na ochranu pred vniknutím vody a vlhkosti, pozri návod na použitie. Vrecko na batériu slúži len ako ochranný kryt, nie ako plnohodnotný nosič batérie, ak chcete batériu používať na ráme bicykla, odporúčame ju pevne upevniť pomocou sťahovacích šnúrok. Obsah balenia."Minimálna vzdialenosť pre prednú nápravu je 100 mm a pre zadnú nápravu 135 mm. Pri inštalácii súpravy do predného kolesa odporúčame použiť protišmykovú račňu na zaistenie motora proti pretáčaniu vo vidlici. Súprava spĺňa maximálnu povolenú rýchlosť 25 km/h podľa platných právnych predpisov. Spĺňa teda normy pre cestnú premávku. Maximálnu povolenú rýchlosť 25 km/h je možné vypnúť a nastaviť až na 60 km/h (v teréne). Montáž elektrifikačnej súpravy na bicykel je možné vykonať aj svojpomocne podľa odporúčaného postupu v návode. Ak nemáte väčšie skúsenosti s montážou bicyklov, odporúčame vám využiť naše služby a súpravu si nechať odborne namontovať.

Dodatočné parametre

Kategória: Priame pohony nábojové - Prestavba na elektrobicykle
Kód produktu:14636/26
Hmotnosť: 12 kg
Výkon pohonu: 500 W/36 V
Programovanie pohonu: Nie
Veľkosť ráfika: 28"/26"
Umiestnenie: Predná časť
Tempomat: Áno
Nosnosť: 100 kg
Počet permanentných magnetov: 46
Veľkosť permanentných magnetov: 27 x 13,7 x 3 mm
Pomoc pri chôdzi: Áno (6 km/h)
Výstup USB: Nie
Úroveň pomoci: 0-5
Dojazd: 80 - 160 km
Počet normálnych cyklov: 800 (max. 30 % pokles kapacity)
Kapacita batérie: 15,6 Ah (562 Wh)
Umiestnenie batérie: Vo vrecku (variabilné umiestnenie)
Hmotnosť pohonu: 6,6 kg
Hmotnosť batérie: 3,7 kg
Rozmery batérie: 240 x 130 x 85 mm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59