Prestavba na elektrický bicykel s predným pohonom a 16Ah rámovou batériou

Kód: 102112
Neohodnotené
Značka: Apache
ZADARMOZADARMO €959,53 –6 %
elektrifikacni set pro elektrokolo apache power
Loading...
Do 3-5 dní
Môžeme doručiť do:
29.4.2025
Záruka: 2 roky

Súprava na elektrifikáciu bicyklov Apache Power, priemerný výkon 250 W, batéria 16 Ah dojazd až 80 km

Detailné informácie

Prestavba na elektrický bicykel s predným pohonom a 16Ah rámovou batériou

Neohodnotené
Značka: Apache
€959,53 –6 % €894 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Prestavbová sada pre bicykle so zadným motorom, Li-Ion batéria 16Ah
Tradičná a kompletná prestavba na elektrobicykel. Nábojový motor s priemerným výkonom 250 W je zapletený do predného kolesa na zosilnenej špici a dvojitom ráfiku s rozmermi 26„ alebo 28“. Veľkosť kolesa uveďte v poznámke k objednávke. Netradičné rozmery ako 20„ a 24“ budú prepletené za príplatok 1500,-Kč.
Príruba pre prevody na elektromotor je na klasickej kazete s možnosťou 7, 8, 9 a 10 rýchlostí. Všetky motory Apache Power sú bezkartáčové, s voľnobežkou a prevodovkou. Používame iba vysokokvalitné motory značky 8FUN. Pracujú pri napätí 36 V a majú menovitý výkon 250 W. Motory SILENT majú hallove sondy a sú vybavené 9-kolíkovým konektorom.

Rozteč: 135 mm
Priemer osi: 10 mm
Príprava na disk: PRÍPRAVA PRE KOTÚČ: ÁNO
Viackolesové: kazetové (až 10 kolies) 

Batérie A-Power sú vybavené vysoko kvalitnými Li-Ion článkami LG. Výstupné napätie batérie je 36 V a maximálny vybíjací prúd je 15 A (až 18 A). Nosná batéria sa zasúva do plastového držiaka umiestneného v hliníkovom nosiči, ktorý sa dodáva spolu s batériou. Držiak obsahuje zásuvku s konektorom na pripojenie riadiacej jednotky a box na umiestnenie riadiacej jednotky. Rám bicykla musí byť pripravený na montáž nosiča - závity na pätkách a na sedadlových vzperách.

Elektrifikačný systém Apache Power na prestavbu bicykla na elektrobicykel ponúka tri varianty riadidiel: 

LED - určené na montáž na ľavú stranu riadidiel.

Možnosť výberu z 5 režimov asistencie
indikátor stavu nabitia batérie
asistencia pri chôdzi
spínač svetla
LCD DISPLAY Mid Vertical - je určený na montáž na stred riadidiel (ovládanie na ľavej strane riadidiel). Výhodou stredových displejov je, že na ne vždy vidíte a ponúkajú väčšie číslice ako bočné displeje na riadidlách.

Výber z 5 režimov asistencie
režim off-road bez obmedzovača rýchlosti
asistencia pri chôdzi
zobrazenie úrovne nabitia batérie
podsvietenie displeja / ovládanie osvetlenia
orientačné zobrazenie aktuálneho výkonu motora a spotreby energie
Presné nastavenie obvodu kolies v cm
Funkcia počítadla cyklov (aktuálna, priemerná a maximálna rýchlosť, prejdená vzdialenosť - cesta / celková, hodiny)
diaľkové ovládanie palcom na rukoväti riadidiel
LCD displej Apache Power Codac - veľkosť displeja 45x70 mm. 300 mm kábel s 9 mm konektorom na pripojenie ku káblu EB-BUS. Zásuvka 22 mm.

Okamžitá rýchlosť
celkový počet kilometrov
Denné kilometre
čas jazdy
priemerná rýchlosť
maximálna rýchlosť
ukazovateľ stavu nabitia batérie
zobrazenie nastavenej úrovne asistencie
výstup micro USB na nabíjanie mobilného telefónu, navigácie atď.
Súpravu je možné individuálne doplniť o ďalšie prvky. Svoje požiadavky uveďte v poznámke k objednávke.

Páčky elektronickej brzdy na odpojenie funkcie motora pri brzdení (+390,-Kč)
Páka akcelerátora (+390,-Kč)
Zásuvka USB (+690,-Kč)

Dodatočné parametre

Kategória: Prestavba na elektrobicykle
Kód produktu:102112
Hmotnosť: 12 kg
Výkon pohonu: 250 W/36 V
Programovanie pohonu: Čiastočné
Voliteľný displej: Áno
Umiestnenie: Zadná časť
Tempomat: voliteľný
Nosnosť: 100 kg
Pomoc pri chôdzi: Áno (6 km/h)
Úroveň pomoci: 0-5
Dojazd: 70-90 km
Počet normálnych cyklov: 800 (max. 30 % pokles kapacity)
Zloženie článku: lítiový (Li-ion)
Kapacita batérie: 16Ah
Nabíjačka: áno
Nabíjací prúd: 2 A
Umiestnenie batérie: Na spodnej rámovej rúrke
Hmotnosť súpravy: 6,7 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59