TERN Vektron S10 - skladací elektrobicykel

Kód: 6450134
Neohodnotené
Značka: Tern
ZADARMOZADARMO
skladaci elektro kolo tern vektron s10 s motorem bosch performance line
Loading...
SKLADOM
Môžeme doručiť do:
9.4.2025

Skladací elektrobicykel s dokonalým elektropohonom Bosch

Detailné informácie

TERN Vektron S10 - skladací elektrobicykel

Neohodnotené
Značka: Tern
€4 082,03 / ks
 ks

Predávame
od roku 2006

Priekopníci v
mestskej cyklistike

Telefonická konzultácia
+420-773 052 552

Kvalifikovaný servis
bicyklov

Unikátna ponuka
ihneď k odberu

Podrobný popis

Jedinečná elektrická skládačka

Skládací elektrobicykel Tern Vektron S10 s dokonalým elektropohonom Bosch Performance line 65Nm 

Najvýkonnejší skladací elektrobicykel od známej americkej značky Tern je na svete. Špecialisti na mestskú cyklistiku a skladacie bicykle spojili sily s popredným výrobcom elektrických pohonov Bosch a vytvorili kompaktný, elegantný a predovšetkým výkonný skladací elektrobicykel. Pohodlný nástup a patentovaný nastaviteľný stĺpik riadenia robia z Vektronu bicykel pre celú rodinu, je totiž nastaviteľné pre osoby s výškou medzi 140-195 cm. Individuálne nastavenie zaberie len niekoľko sekúnd, takže jeden bicykel môže slúžiť hneď niekoľkým osobám. Mimoriadne nízke ťažisko znamená, že bicykel je extrémne stabilný a ľahko sa na ňom jazdí. Elektrobicykel Tern Vektron zložíte behom 15tich sekúnd, takže si ho môžete vziať so sebou kedykoľvek, kamkoľvek.

Samostatnou kapitolou je elektrický systém pohonu tejto luxusnej skladačky. Vysoko výkonný a inovovaný nemecký systém Bosch Performance line so silným krútiacim momentom 65 nm a s batériou 400 Wh zaručuje dojazd až 100 km! Systém používa torzné snímače šliapania, kedy funkcia motora je priamo závislá od tlaku v pedáloch bicykla. Čím viac cyklista pritlačí, tým viac pomôže, takže priblíži ak sa stúpania a zvýši sa Váš tlak na pedále, motor celkom prirodzene pridá na sile a obrazne zrovná akúkoľvek krajinu do roviny, takže umožní vyjsť aj prudké kopce prakticky bez zadýchania. Navyše veľmi efektívne šetrí energiu v batérii a predlžuje celkový dojazd elektrobicykle.

Tern Vektron má rad odolných a viacúčelových prvkov a funkcií, od hydraulických kotúčových bŕzd sa skvelými brzdnými schopnosti za každého počasia a 10 rýchlostného radenie od značky Shimano Deore, až po integrované svetlo Valo 2 s výkonom 150 lumenov, ktoré zaistia perfektnú viditeľnosť 24 hodín denne. Pre maximálnu pohodlnosť jazdy skvele poslúži silné pneumatiky Schwalbe Big Apple 20" x 2,125" s reflexným pruhom a protiprieraznou ochranou, nastavenie riadidiel možno meniť pomocou patentovaného predstavca Andross. Široké pohodlné sedlo, pevné blatníky a robustné zadný nosič, to všetko je samozrejme v základnej výbave, takže toto elektrobicykel hneď môže začať slúžiť, či už ako dopravný prostriedok alebo na rekreačné výlety.

Doprajte si to nejlepšie!

Dodatočné parametre

Kategória: Elektrobicykle
Kód produktu:6450134
Hmotnosť: 20 kg
Veľkosť: 20"
Motor: Bosch Active Line Plus
Materiál: Al 7005
Batéria: Bosch 400 Wh
Dojazd: až 100 km
Pneumatiky: Schwalbe Big Apple 55-406
Displej: Bosch Purion
Farba: černá s bronzovou
Sedlovka: Tern Telescopic
Brzdy: Kotoučové hydraulické Shimano Deore
Hmotnosť: 21,8 kg
Radenie: Shimano Deore 1x 10 rychlostí
Nosnosť: 105 kg
Rozmery v zloženom stave: 41 x 86 x 65 cm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Mestský alebo športový bicykel?

Medzi športovým bicyklom a bicyklom, ktorý je vhodný pre cyklodopravu je množstvo rozdielov, ktoré vychádzajú z logiky jeho použitia. Zatiaľ čo športový bicykel je nástrojom pre podávanie maximálneho výkonu, mestský bicykel je prispôsobený pre pohodlie, čistotu, bezpečie a štýl.

Pokiaľ je bicykel používaný ako športové náčinie, musí cyklista pri podávaní maximálneho výkonu zľaviť z pohodlia a tiež musí očakávať zvýšenú námahu rúk, zápästí a chrbta. Sedlo je úzké - športový cyklista prakticky stále stojí v pedáloch a značnú časť váhy tela držia ruky. Pri klasickom mestskom bicykli je cyklista posadený vzpriamene, má dobrý prehľad o situácii okolo seba a je ho viac vidieť. Prenos sily z nôh však nie je úplne optimálny pre podávanie maximálneho výkonu, a preto je jazda skôr pokojnejšia.

Ďalším rozdielom je vybavenosť bicyklov. Športové bicykle často nemajú blatníky, kryt reťaze, dynamo v náboji, osvetlenie, stojan či nábojovú prevodovku, ktorá umožňuje radenie pri zastavení (napr. na križovatke, semafore a pod.). Pri jazde na mestskom bicykli vás nezašpiní striekajúca voda od kolies, reťaz a pod. Športový cyklista naopak využíva špeciálny odev aj obuv, počíta so znečistením a všetko sa podriaďuje hmotnosti bicykla.

Klasický holandský bicykel

- maximálne vzpriamená pohodlná pozícia, vhodná najmä pre mestá v rovinách a kratšie vzdialenosti.

pozice-na-kole-holandske

Mestský bicykel

- lepší prenos sily, dobrý rozhľad, ľahký nástup. Pre mierne kopcovitý terén strednej vzdialenosti.

pozice-na-kole-mestske

Trekový bicykel

- ideálny na dlhé vzdialenosti a ľubovoľný reliéf. Aj pre jazdu s taškami, dovolenky či expedície.

pozice-na-kole-trekingove

Horský bicykel / cestný bicykel

- je určený pre výkonové športové využitie v teréne alebo na ceste. Tento typ bicyklov nemáme v ponuke.

pozice-na-kole-horske

Gravel bike

- prepojenie cestnej a horskej cyklistiky (pôvodne cyklokros). Bicykle sú vhodné aj pre športovú cykloturistiku s minimalistickým zabalením do tzv. bikepacking tašiek. Bikepacking výbava poberie úspornú ľahkú výbavu, skôr na víkendové výlety cez noc. Bikepacking je obľúbený aj v kombinácii s horskými bicyklami.

bikepacking-gravel-bike

Veľkosť bicyklov

Pri bežných bicykloch sa rozlišuje výška rámu a veľkosť kolies. Zatiaľ čo kolesá (pneumatiky) sa pri bicykloch pre dospelých vyrábajú v súčasnosti vo dvoch základných veľkostiach 26” a 28”, výška rámu sa pohybuje od 135 do 170 cm. Výška rámu sa meria od stredu kľúk po okraj sedlovej rámovej trubky (nie sedlovky, či sedla, pri ktorých je vďaka možnosti nastavenia výška premenná). Okrem celkovej výšky postavy závisí vhodnosť rámu tiež na dĺžke nôh. Pokiaľ má cyklista atletickú postavu a dlhé nohy, je preňho vhodný skôr vyšší rám. Všeobecne však možno tvrdiť, že z hľadiska jazdného komfortu spôsobuje väčšie problémy menší rám na vyššiu postavu než opačne.

Pre prehľadnosť prikladáme tabuľku:

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59

 

Hmotnosť mestských bicyklov

Otázka na hmotnosť mestských bicyklov je veľmi častá a odpoveď naň si vyžaduje detailnejšiu odpoveď.
Hmotnosť bicyklov - trekových, horských či cestných sa meria bez všetkých doplnkov (blatníkov, osvetlenia, nosiča, krytu reťaze, stojanu či pedálov). Hmotnosť sa teda často nachádza medzi 9 - 12 kg, podľa typu rámu či osadenia.

Pokiaľ by sme mestské bicykle s CrMo rámom s klasickým spojom takto odstrojili, hmotnosť by bola 12 - 14 kg (v závislosti na rozsahu prevodov nábojovej prevodovky). Vyššia hmotnosť je daná nábojovým dynamom a nábojovou prevodovkou. Tieto špecifické stredy pri športových bicykloch tiež nenájdete.
Je pochopiteľné, že pokiaľ do celkovej hmotnosti započítame aj kompletnú výbavu bicykla - blatníky, osvetlenie, nosič, kryt reťaze, stojan a pohodlné pedále, je hmotnosť týchto bicyklov 16 - 18 kg.

Našou odpoveďou na dopyt po ľahkom mestskom bicykli je bicykel AIR, ktorý váži 13 kg. Tento bicykel však nemá nábojové dynamo a nábojovú prevodovku, avšak je plne vybavený. Preto váhu pri mestských bicykloch, špeciálne u tých v retro štýle neuvádzame, pretože by to bola veľmi zavádzajúca informácia.

Obvykle sa tieto bicykle používajú na jazdy do 20 - 40 km denne. Ide o komfort, bezúdržbovosť, čistotu odevu, dobrý rozhľad z bicykla, možnosť prepravy batožiny, bezpečie, ale aj robustnosť (bicykel musí vydržať náročný mestský terén). Hmotnosť v tomto režime používania nehrá príliš veľkú úlohu. Dôkazom nech je masové používanie rovnakých typov bicyklov v celom rade európskych miest.

A čo skladačka?

Skladací bicykel je skvelá voľba pre každého, kto kombinuje jazdu na bicykli s hromadnou dopravou, vlakom, autobusom, automobilom alebo lietadlom. Má však oproti “dospelým” bicyklom špecifické vlastnosti, o ktorých je dobre vedieť. Skladacie bicykle majú kolesá (pneumatiky) s rozmermi 16”, 20” či 24”. Kolesá sú menšie, a preto má skladací bicykel menšiu zotrvačnosť a horšie zvláda najmä priečne nerovnosti.

Pri skladacích bicykloch tiež často nie je možné voliť veľkosť rámu.Veľkosť rámu je minimalizovaná, malá výška rámu sa kompenzuje dlhou sedlovkou. Z toho plynie, že je rám, najmä na kraji sedlovej trubky a pri hlavovom zložení dosť namáhaný. Rám skladacieho bicykla je zložený z jedného alebo viacerých kĺbových segmentov, ktoré sú tiež namáhané ako samotným skladaním bicykla, tak pri jazde. Preto pri skladacích bicykloch veľmi záleží na kvalite spracovania a najmä na veľkosti a hmotnosti cyklistu. Platí, že ľudia s ambíciou každodenného používania skladačky by mali rozhodne uprednostniť kvalitu pred atraktívnou cenou.

Kedy zvoliť elektrobicykel?

Elektrobicykel je zábavný, rýchly, extrémne pohodlný, ale tiež často drahší než obyčajný bicykel, má väčšiu hmotnosť a je neporovnateľne komplikovanejší. Mechanické bicykle bývajú prakticky bez porúch a pokiaľ sa nejaké vyskytnú, je veľmi jednoduché ich odstrániť. Elektrické bicykle trpia častejšie na poruchy a ich odstránenie nie je triviálne. Pokiaľ ste mladí alebo v strednom veku, nejazdíte do extrémnych kopcov alebo dlhé vzdialenosti, odporúčame vám klasický bicykel.

Výška postavy městské kolo horské kolo trekingové kolo
cm cm palce cm palce cm
160 – 165 43 16 40 16-18 42-45
165 – 175 45 16-18 40-45 18-20 45-50
175 – 180 50 18-20 45-50 20-22 49-53
180 – 185 53 20-22 50-53 22-24 53-56
185 – 195 55 22-24 53-56 24-26 56-59